Logo





Гарантійні умови

Гарантія STIHL надається офіційним дилером компанії.

Будучи офіційним дилером компаній STIHL ("Штіль") та VIKING ("Вікінг"), мережа фірмових салонів "ОТОМОТО" займається реалізацією обладнання даних брендів у Києві, Тернополі та Тернопільській області.
У салонах "ОТОМОТО" представлено виключно оригінальне обладнання та запчастини бренду STIHL та VIKING. У наших салонах Ви ніколи не зустрінете жодних замінників, копій чи аналогів сумнівного походження. Ми пропонуємо нашим Клієнтам лише оригінальні інструменти і запчастини.


Сервісний центр нашої компанії працює на спеціальному фірмовому обладнанні STIHL і установлює виключно оригінальні запчастини від офіційного дилера в Україні - ТОВ "Андреас Штіль".
Володіючи дилерськими сертифікатами, професійними знаннями та досвідом спеціалісти нашого сервісного центру забезпечать якісне та професійне обслуговування Вашого обладнання. Усі фахівці нашого центру пройшли спеціалізоване навчання і володіють усім необхідним обладнанням для ремонту та технічного обслуговування Ваших інструментів STIHL та VIKING.

Термін гарантійного обслуговування.
Термін гарантійного обслуговування обладнання та інструментів виробництва компаній STIHL і VIKING становить 12 місяців із моменту покупки, при умові дотримання правил користування вказаних в інструкції.
Під час акцій для деяких товарів термін гарантійного обслуговування може бути збільшеним і становити 24 місяці. Термін подовженої гарантії вказаний у спеціальному листі-додатку, який кріпиться до звичайного гарантійного талону.

Гарантійний талон.
Гарантійний талон включає три самокопіюючих аркуші, які скріплені між собою. Два екземпляри талону після заповнення залишаються у Продавця, а третій аркуш видається Покупцеві. Цей документ посвідчує гарантійні зобов'язання Виробника відносно Покупця. Наявний правильно заповнений гарантійний талон є підставою для проведення гарантійного ремонту.
На зображенні гарантійний талон, зразку 2016 року.

 Scan1

2

 

Умови гарантійного обслуговування.
Гарантійному ремонту підлягають інструменти STIHL та VIKING, у випадках, коли обладнання вийшло з ладу чи працює некоректно і причиною цього є дефект, який виник із вини Виробника. До таких дефектів належить відхилення технічних умов чи якості матеріалів, внаслідок яких зафіксована несправність, при умові експлуатації згідно правил техніки безпеки та інструкції до використання.


Гарантійному сервісному обслуговуванню не підлягають інструменти, які використовувалися із порушенням рекомендацій Виробника та інструкції і, внаслідок такого користування, була зафіксована несправність. У таких випадках, інструмент буде відремонтований спеціалістами нашого сервісного центру, із використанням оригінальних запчастин, на платній основі.


Користувач самостійно несе відповідальність за неправильне зберігання інструменту. Випадки коли обладнання вийшло з ладу в результаті неправильного зберігання не підлягають гарантійному обслуговуванню.
Для оптимальної роботи Вашого обладнання перед використанням обов'язково прочитайте інструкцію до придбаного інструменту та зберігайте її протягом усього часу користування, аби Ви завжди могли при потребі уточнити все, що потрібно на даний момент. Серйозний інструмент потребує відповідного ставлення. Виробник пропонує обладнання адаптоване під визначені завдання і додає інструкцію до кожного виробу, аби Ваша робота була максимально ефективною та безпечною. Будь який інструмент можливо зламати, за умови неправильного користування чи у випадку навмисного псування. Скориставшись інструкцією, Ви убезпечите себе від поломки чи некоректної роботи Вашого обладнання.


Використання бензинового чи електричного інструменту може нанести шкоду здоров'ю та життю користувача у випадку порушення техніки безпеки та правил експлуатації. Для мінімізації ризику травмування, користувач обладнання обов'язково повинен бути дієздатним, ознайомленим із правилами безпеки при роботі із інструментом у відповідних умовах та суворо їх дотримуватися.
Важливо пам'ятати, що неправильна підготовка інструменту до роботи чи його використання не за призначенням, а також використання неякісних розхідників, паливно-мастильних матеріалів може призвести до несправності. Не варто на власний розсуд змінювати пропорції мастильних матеріалів чи зважати на непрофесійні поради із сторони, які суперечать інструкції Виробника. Обладнання STIHL та VIKING реалізується Клієнтові вже готовим до роботи і не потребує жодної “обкатки”. Окрім того, популярний міф про користь “прогону” інструменту на холостому ходу - це шкідлива порада, яка може призвести до перегрівання двигуна і серйозного ушкодження інструменту. У випадку, якщо у Вас виникли сумніви стосовно правильних дій у конкретній ситуації - Ви завжди можете уточнити усі нюанси скориставшись інструкцією користувача.

STIHL та VIKING - оригінал є тільки один!
Підсумовуючи, варто зауважити, що при належному дотриманні правил експлуатації та інструкції до використання, оригінальне обладнання STIHL та VIKING дуже рідко виходить з ладу. І не важлива країна зборки, купуючи інструмент бренду STIHL виготовлений у Бразилії, США, Китаї чи Німеччині Ви завжди отримаєте справжню “німецьку якість”, яку однаково гарантують усі заводи STIHL незалежно від територіального розміщення.
Усі оригінальні інструменти STIHL та VIKING підлягають суворому контролю на усіх виробничих етапах. Окрім того, у процесі продажу дилери перевіряють обладнання, надаючи передпродажні консультації - демонструють його у дії.
Невелика кількість гарантійних ремонтів губиться на фоні негарантійних випадків, які спровоковані неправильним використанням, порушенням інструкції користувача та правил елементарного догляду за придбаним інструментом. Якщо Ви використовуєте Ваше обладнання за призначенням і дотримуєтеся загальних правил користування, застосовуєте оригінальні та рекомендовані виробником розхідні матеріали (фільтри, шини, мастило тощо) - можете бути впевнені, що із моменту покупки і до першого найдрібнішого ремонту мине доволі багато років, а гарантійний талон жодного разу Вам не згодиться.

 

Alt